Jumaat, 5 Februari 2021

 Lama tak up date blog...tengok artis antarabangsa SUPERMENG tetiba update...eh, terasa lak kerajinan...gittewww.

Rasanya last aku update bulan february 2020....aiyooo...dekat nak setahun dah...macam macam terjadi dalam hidup sepanjang tempoh PKP....apapun kehidupan harus diteruskan...chill chill je sudahhh...

Bersyukur dengan apa yang ada...tu yang paling penting...

Ntah bila la covid ni akan berakhir....plan aku dulu...bulan dec 2020 kononnya nak main salji kat Jepun...tapi siapa sangka gini rupanya tragedi yang semua umat dunia kena hadap kan...nasible aku tak booking memana tiket...kalau tak ntah berapa kali nak tukar date..silap silap burn terus...

Ok, nanti pasni nak update kucing kucing punya cerita..hahaha....kucing punya cerita lagi glemer dari cerita tuannya...

Lanje gambar anak anak bulus...ni le semua 6 hekor bebulus jagaan aku...makanan diaekor lagi mahal dari beras aku.. hehehehe...yang bebulus belakang rumah dan depan rumah yang tumpang makan lagi...takpe la...tu pun kira sedekah jugak kan...




Dari atas kiri-kanan (Vera, Nonat, Atek)

Bawah dari kiri-kanan (Cici, PP, Aucie)

5 ulasan:

  1. memacam gaya rupa... mesti nakal nih semua

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dana, yg senior xnakal sgt..yg nakal yg bungsu...xleh la rumah nak berhias dgn bunga..abis dikitainya 😁

      Padam
  2. Ini kalau tiba mood main lari-lari diaekor mahu tunggang terbalik rumah kan hehehee...
    Mrs. A yang indoor ada 6 ekor jugak ada sekor lagi dia indoor dan outdoor. Kiranya sekarang tinggal 7 ekor je

    BalasPadam